Pages

5 Eylül 2011 Pazartesi

Blog Blog dedikleri...

Evet,artık sonunda Biim Baam Boom,Çok şükür dostlar,Benimde artıık bir Bloğum var diyerek selamlıyorum.Bilgi çağında yaşamanın gereği çağa uymaktır hiç kuşkusuz,dolayısıyla derdimizi,meramımızı önerimizi,talebimizi,eleştirimizi vesaire her tespitlerimizi fırsat buldukça burada paylaşmalıymışım,belki bir az geç oldu ama anca diyorum kolay değil değişimi takip etmek bizimde sıramız bu zamanmış:)Şimdi tamam bunları yazdık sonrası nasıl olacak diye kaygılanırken diğer blogger demek istemiyorum açıkcası blog yazarlarının sayfalarına baktım desem yalan olmaz bazıları çok güzel ve seviyeli iken bazıları ise sadece laf olsun torba dolsun niteliğinde olduğunuz sezdim,aniden benim blogda mı buna benziyecek diye hüzünlendim ama birden içimdeki ses Hayır sen daha objektif güncel konulara da değinerek her telden her sese de yer vererek yazacaksın dedi bizde Vira Bismillah dedik geldik buraya kadar,Hadi Hayırlı olsun bakalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder